hakeem

Joined
Last seen
Timmy Time Completed
LAST 24 HRS
0 min
LAST WEEK
0 min
LAST 30 DAYS
0 min
ALL TIME
161 hr 34 min
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Oh god im tired but it's too late to sleep now
    Result: doing alright just played my phone a bit and feel less tired I think i can get thru the day
  • Avatar for hakeem
    finished 12m timer
    Plan: Complete the chemistry practice SAT 3
    Result: Getting drowsy. I should eat now and get back to studying a bit later.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Chemistry practice SAT 2
    Result: Almost done with the second paper, gonna move on to the third. I should probably have breakfast soon lol.
  • Avatar for hakeem
    finished 30m timer
    Plan: Chemistry practice SAT 2
    Result: okay
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Chemistry practice SATs
    Result: on the second practice sat now
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Got a lot of time but I need to speed things up and start doing some real revision
    Result: Not bad. At least I'm still up and awake. I ain't sleepin yet.
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: I
    Result: timmytimer you cut me off BRUH.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: I'm feeling energized, like I can work it 'till I die. Gonna study Chemistry and use up all my time. Dice up on my sleeve, watch my chances multiply.
    Result: Ay I'm on a break, ay. I'm stackin food on ma plate, ay. Gotta get the keys and drive away, ay. Money, cash, in my face.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: HELL YE I GOT COFFEE NOW. pikachu_pika you're goin DOWN. (Chemistry revision)
    Result: Doing alright, I'm steady in this plight. Got a long journey ahead but I stay strong in this fight. Remember the keys to success before you take flight.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: got another exam tomorrow, but haven't even started. 2.5 hours left til I have to sleep. I will do whatever I can to prepare for what will come.
    Result: CHANGE OF PLAN. I will perform the "All Nighter Plus". Now I have an extra 10+ hours to study. HELL YEAH IM COMING BACK TO THE TOP NUMBER 1 BABY HERE WE GO
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 45m timer
    Plan: Gonna brush up on maths revision. I will not fail another exam. Under NO CONDITION!!
    Result: Made sense of the material. Mostly good. I guess I'm ready to bounce!
  • Avatar for hakeem
    finished 45m timer
    Plan: Last maths before college starts
    Result: Got one more hour sike
  • Avatar for hakeem
    finished 30m timer
    Plan: Maths
    Result: Doing alright
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Last one before bed. Gonna review the SATs. Will hopefully finish all of em tomorrow morning before the exam.
    Result: This grind has made me feel grumpy for some reason. My exam is tomorrow. I need to chill..... I'm just gonna head to bed. 1ST PLACE .
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: OH MAN IM RUNNING OUT OF TIME AHHH
    Result: OHHHHH Im halfway there. WooOOOAAHHH. Living on a prayer.
  • Avatar for hakeem
    finished 30m timer
    Plan: yeah i'm low on time, but imma keep up with these rhymes, this feeling's so sublime, got that energy rushing through my mind
    Result: Gonna speed it up, got bed in 2 hours man I feel the rush.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Maths Practice SAT. i can do this all day cheesychicken
    Result: WOO I think I can get most of these SAT papers done. Will probably have to leave out a few. I hope that the ones I leave out won't have any crucial questions.
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Yeah i'm struggling, but in this life I call it hustling. Maths Practice SATs
    Result: On the Maths practice SAT 2, might have to cut corners to get through, but imma do what i gotta do, use my willpower like a tool.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Practice SATs. Oh gawd this is starting to get unpleasant. Lord save me and forgive me for my inefficiencies.
    Result: This work be clapping me so much, soundin like a round of applause.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Gonna skip the last part of the GAwD DAMN Maths Chapter 5 and go straight to practice SATs. I'm low on time but I'm high on adrenaline (^..^)
    Result: why is this so hard WTF
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 45m timer
    Plan: Aight this is taking a while. Finishing off Maths Chapter 5 this time... I think.
    Result: Losin too much focus lol, I should probably grab a meal and come back soon. Cheesychicken i'll be back again for more. Just wait.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Gonna try and finish off Maths Chapter 5
    Result: Ay i'm doing just alright, lasting through this fight, searching for a light, using all my might, keeping hope and staying steady in this plight.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Maths Chapter 5
    Result: Almost done
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Workin thru Maths Chapter 5. cheesychicken you're going down :p.
    Result: Heck yeah almost there!
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Maths Chapter 5
    Result: Doing good work. Need to speed up a bit tho. Got the SAT tomorrow and need to start on practice papers LOL.
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: AY TOP 3. Imma study maths before sleep
    Result: Done. Going to da bed shortly.
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Proofreading my chemistry report before submission.
    Result: Done
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Maths chapter 4 3/3.
    Result: This is an all time high for me! A plan and a tomato always saves the day.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Maths chapter 4 & 5. 2/3
    Result: Ay I'm almost done. It wasn't fun. But this goal I'm nurturing is the chosen one. Imma take this run. Imma work and work but never get numb.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Maths Chapter 4 1/3
    Result: Gonna eat bread n nutella WOOOO i'm hungry cya soon guys
  • Avatar for hakeem
    finished 42m timer
    Plan: Chemistry revision 2/2
    Result: Ay I did it just in time. Yeah this life is so sublime. Doing work like it's my life. Stay smart stay focused on the grind. One day my goals will be mine.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Chemistry revision 1/2
    Result: Ay man I just did it. Yeah it went alright but ain't finished. Got some more to do but imma win it. On the lazy days you be sinning. Gotta ask for forgiveness.
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Quick review on chem before lunch
    Result: DONN. Gonna submit tonight.
  • Avatar for hakeem
    finished 55m timer
    Plan: Maths 3/3
    Result: Doin alright. I hope yall are doing better.
  • Avatar for hakeem
    finished 50m timer
    Plan: Maths 2/3. Shifting down the timer this time cus I zoned out in the last 8 minutes.
    Result: Stand proud in the plight for your success. Find a resolve, break through and achieve greatness.
  • Avatar for hakeem
    finished 60m timer
    Plan: Maths 1/3
    Result: WOOOOOO it feels great to plan your work out and follow it through. Imma listen to music now
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Waiting for ma Domino's Pizza WOOOO. But I gotta squeeze out some work and finish off my chemistry report 2/2.
    Result: Almost done EH...
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Yeah imma top it off tonight, but i'll do more the next day it's alright. I ain't gon' miss the grind. Work hard among this strife. Chemistry report 1/2.
    Result: Got distracted SH-
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Maths 5/5
    Result: When you get stuck in a rut, remember everything and feel it through and through. Because when you get out, that feeling will be the only thing keeping you away
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Maths 4/5
    Result: Ay. I don't play no games, man get back in your lane. Back at it again, feel no pain like Novocain. Always lookin' straight, watch these fools retaliate.
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Maths 3/5
    Result: well that was fast.
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Ay I be poppin off
    Result: I am so exausted I cannot focus. I will come back after lunch I guess
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Maths chapter 4. 2/5
    Result: watched some videos. Will do textbook questions in the next pomodoros.
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Always gotta do that grind. Don't give yourself too much time to rest or you might break the momentum. It's DANGEROUS. Maths chapter 4. (1/5)
    Result: Okay
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Chemistry 4/4
    Result: Ay I feel bright as the day. Imma let my fears and worries wash away. Imma change my ways. Don't care 'bout not destiny or fate. Today's the day.
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Chemistry 3/4
    Result: okay.
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Chemistry report 2/4
    Result: Doing okay
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: Chemistry report 1/4
    Result: YEEE
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: MATHS SAT 3
    Result: Aight
    Feeling:
  • Avatar for hakeem
    finished 25m timer
    Plan: maths again but this time quicker
    Result: dunnn